nordangrd.blogg.se

Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Vilodag och bara gos med barnbarnet

Idag har det varit ganska stilla på gården. Själv åkte jag till den stora staden med mor för att inhandla en femtioårspresent till låtsas-stora syster! Tänk vad åren går...snart är det min tur! Å då ni! Högst upp på önskelistan står såklart en resa till Island och med alla barn förstås men blir inte så enkelt att få med alla kan jag tänka. Mitt första barnbarn lillkille på nio månader och om några veckor blir jag farmor!!! Jippie! Längtar så efter den lilla :) Får försöka på nåt vis så att allt klaffar och att alla kan fälja med på en resa, vore superkul...men men är ju som tur är ett tag tills dess! Efter stadsbesöket kom jag hem där väntade en härlig dotterson strålade och log av livsglädje fick riktigt mysa och rå om honom. Nu ska jag bara njuta av semestern är ju några veckor kvar av den tack å lov. I morrn blir det byggande av gjutform, markisolering, armeringsmattor har maken lovat! Älskar byggprojekt och min man fast i omvänd ordning såklart! för han gör alltid det bästa han kan <3


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!